בלוג

איך לבחור מדריך כושר מקצועי? 5 טיפים שצריך לדעת

לבחירת מאמן כושר מקצועי ישנה חשיבות עליונה מכיוון שהוא זה הלוקח אתכם למסע שבסופו תרצו לראות תוצאות, הן מבחינת הכושר הגופני והן מבחינת המשקל. קבלו 5 טיפים שיסייעו לכם לבחור את מדריך הכושר האולטימטיבי.

בדיקת ההשכלה של המאמן

כמו בכל מקום עבודה אליו מתראיינים ומספרים על קורות החיים מבחינה מקצועית ותעסוקתית, כך גם בבחירת מדריך אימונים אישי. חשוב שתבדקו היכן המדריך למד, האם למד במקום רציני כמו בית ספר למקצועות הספורט או במקום אחר, האם יש לו תעודת מאמן כושר, כמה שנים הוא עובד ומה הניסיון שלו. בנוסף, בדקו אם יש לו מתאמנים נוספים, כמה, האם הם יכולים לתת עליו המלצות, האם הוא פנוי בזמנים שאתם יכולים להתאמן מבחינת הימים והשעות וכד'.

בדיקת ההתמחות של המאמן

מאמני כושר שונים לומדים קורסים שונים ומתמחים באופן מקצועי בתחום אחד או שניים. למשל, כאשר לומדים קורס מדריכי כושר מתמחים בתחום אימוני כושר אישיים ובתחום הכשרת מאמנים לחדר כושר. מבחינת מקצועיות חשוב יהיה לכם לדעת האם המאמן עבר קורס מדריכי חדר כושר בלבד או שהוא גם התמחה באימונים אישיים. האם הוא מומחה גם בתזונה ויכול לסייע לכם לרדת במשקל או מתמקד רק בכושר ובחיטוב אזורים ספציפיים בגוף. בנוסף, חשוב לדעת אם המאמן עושה השתלמויות ומתחדש בנושאי כושר שונים היכולים לסייע לכם, האם הוא מעמיק את ההשכלה והידע שלו, מתעדכן בטכניקות חדישות ובטרנדים אחרונים.

בדיקת תכנית האימונים

מאמן כושר אישי צריך להציע לכם תכנית מגוונת עם יעדים. כלומר, תכנית שתשלב אימוני כוח ואימונים אירוביים שתקדם אתכם לטווח הרחוק ותביא לתוצאות הרצויות. לפיכך, עשו תיאום ציפיות על מנת שהתוכנית תענה על הצרכים שלכם. בין השאר חשוב לשאול איך תימדד התכנית מבחינת ההתקדמות.

בדיקת מקום האימונים

כאשר בוחרים מאמן אישי צריך לוודא האם האימונים יהיו בחוץ, בחדר כושר או בבית. כלומר, האם הם ישלבו מקומות שונים כמו פארקים ציבוריים, מתקני כושר בחוץ, אימונים בים וכן הלאה. במידה והאימונים יהיו בחדר כושר או מקום אחר הרחוק מביתכם, האם תתמידו ותגיעו למקום האימון וכיוצא בזה.

בדיקת העלויות של האימונים

מדריכי כושר מקצועיים גובים עבור אימונים אישיים לא מעט. על מנת שתקבלו מושג על העלויות רצוי לערוך השוואת מחירים אך לא לוותר על המקצועיות והאיכות שלהם. בדקו כמה עולה כל אימון והאם יש הנחה על אימונים לטווח ארוך. במידה ותעמדו בתקציב תוכלו גם להתמיד באימונים. בנוסף, חשוב לקבל המלצות על המאמן האישי מאנשים שעבדו איתו ושהגיעו לתוצאות טובות. תמיד תוכלו לבדוק באתרי האינטרנט או ברשתות החברתיות המלצות על מאמן כזה או אחר ולבחון אם אתם בידיים טובות.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן