בלוג

הזמן לשינוי הגיע ממש עכשיו

השנה אתחיל להתאמן, השנה אפסיק עם ההרגלים הרעים שלי, השנה אקח החלטות ולא פחות חשוב איישם אותן. מי מאיתנו לא מכיר את זה, בכל שנה אנחנו מבטיחים לעצמנו להתחיל ברגל ימין,
לעשות באמת את כל מה שתכננו אבל אז כמו שאתם בוודאי יודעים למציאות יש לפעמים תכניות אחרות. אבל אם בכל זאת החלטתם לקחת החלטה שנוגעת לשינויי הקריירה שלכם,
אם הגעתם למסקנה שהחיידק הספורטיבי בכל זאת מקונן בכם ואתם רוצים לעשות שינוי,
הגעתם למקום הנכון.

להתחיל מהתחלה

השנה למדנו שדברים יכולים להשתנות, כל מה שהיינו בטוחים לגביו קיבל צורה אחרת,
וכולנו נדרשנו למצוא פתרונות יצירתיים בכל דבר שעשינו, בין אם זה ללכת לקניון או סתם לשבת בבית קפה עם חברים. אצל חלק מאתנו עלו גם שאלות לגבי מקום העבודה, האם זה המקום הנכון בשבילי? האם אני עושה באמת רק מה שאני אוהב? או כפי שהטיבה לנסח זאת יעל, יועצת הלימודים בבית הספר למקצועות הספורט: "במהלך השנה האחרונה הגיעו לא מעט אנשים שרצו שינוי, אנשים שהרגישו שהחיים קצרים והם מרגישים שהם לא במקום הנכון". לדבריה, רוב הפונים היו אנשים שכבר בעיצומה של קריירה אבל מרגישים שמשהו חסר, "רובם יושבים במשרד אבל מפנטזים על מגע עם אנשים, על אימון, על תוצאות מיידיות ובמיוחד הדגישו שהם מרגישים הכי טוב אחרי אימון אז למה לא להתעסק בזה כל היום?"

לעשות את השינוי

אם "החיידק הספורטיבי" נמצא בכם, אם אתם מרגישים שאתם יכולים לבוא לידי ביטוי מול קהל או מול מתאמן יחיד, ייתכן שהאפשרויות בבית הספר לספורט מתאימות לכם במיוחד. מגוון קורסים רחב שמעניקים לכם תעודה בהתאם לחוק הספורט ולדרישות הגבוהות ביותר, בשיחת ייעץ עם הצוות שלנו תוכלו לברר ולבדוק מה הקורס שמתאים לכם, מהו הקורס שיוציא מכם את המיטב ויוכל כמובן גם לפרנס אתכם בעתיד כמורים ומדריכים מוסמכים. בבית הספר למקצועות הספורט תוכלו למצוא מערכת נוחה וגמישה, ליווי אישי בכל התהליך וכמובן הדרכה אישית ופרטנית עד לתעודת ההסמכה.

מתחילים כאן

אם החלטתם לעשות את השינוי, אנחנו כאן בשבילכם. צוות הייעוץ שלנו יחד אתכם יעבור אתכם על הקורסים הרבים שתוכלו לבחור: ממאמן ריצה ועד למדריך חדר כושר, ממדריך קבוצות וסטודיו ועד למאמן שחייה לימודית ועוד. לאחר שבחרתם תקבלו את מערכת השעות ודרישות הקורס, כן, כן תכוננו להזיע כי הדרישות שלנו ושל משרד הספורט עומדות ברף הגבוה, ולאחר מכן תקבלו מאיתנו את כל המידע והטיפים כדי להצליח. אנחנו כאן בשבילכם.

נכון, שינוי זה דבר לא פשוט, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו כאן כדי לעשות את זה אפשרי, נוח וקל עבורכם- אלפי מדריכים ומדריכות כבר עשו את השינוי ובחרו קריירה חדשה שמעלה את הדופק. השינוי כבר פה- אתם רק צריכים לבחור.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן