בלוג

עבודות סמינריון בספורט וחברה

כל מה שצריך, חשוב ומומלץ לדעת על עבודת סמינריון בספורט וחברה בכתבה שלפניכם.

עבודה סמינריונית היא למעשה סוג של עבודה אקדמית המוטלת על הסטודנטים בשנת האחרונה ללימודיהם לתואר ראשון וכמו כן על סטודנטים במסלולים ללא תזה במסגרת לימודים לתואר שני. עבודה זו נועדה לאפשר לסטודנטים להתנסות ראשונית בתחום מחקר שדה, כאשר המחקר אותו מציגים הסטודנטים יכול להסתמך בין היתר על מקורות תיאורטיים ו/או שיטות מחקר איכותניות (ראיונות עומק וכו) לצד שיטות מחקר כמותיות (סקרים וכו').

מהי עבודה סמינריונית בספורט וחברה?

עבודה סמינריונית בספורט וחברה היא למעשה מטלה אקדמית המוטלת על סטודנטים ללימודי תואר ראשון במדעי החברה ו/או על סטודנטים למקצועות הספורט השונים המעוניינים לצבור נקודות לצורך קבלת תואר ראשון במקצוע הספורט אותו הם לומדים.

העבודה הסמינריונית בספורט וחברה שונה באופייה מהעבודה הסמינריונית בתחום אחרים וזאת מכיוון שהיא מסתמכת ומתבססת בעיקרה על סקירות תיאורטיות בלבד מתחום שיטות המחקר הכמותי ולכן היא איננה מחייבת את הסטודנטים לקיומן של ראיונות עומק במסגרת שיטות מחקר איכותניות.

כיצד לבחור נושא לעבודה מסוג זה?

אחד מהיתרונות הנלווים לכתיבת עבודת סמינריון בספורט וחברה טמון בעובדה שעבודה מסוג זה יכולה להיעשות על מגוון רחב של נושאים ותחומים בענפי הספורט והחברה השונים. זאת תוך גמישות גדולה יותר בכל הנוגע לבחירת הנושא בהשוואה לתחומים אחרים עליהם תדרשו לכתוב עבודה סמינריונית.

ברשימת הנושאים של עבודות סמינריוניות בספורט וחברה תוכלו למצוא נושאים כגון: השפעת שידורי הכדורגל על אוהדי הספורט בארץ, מעורבות הורים בספורט ילדים, ספורט בקולנוע בהתאם לסרט כזה או אחר העוסק בענפי הספורט השונים, ספורט כאמצעי לצמצום פערים בחברה, ספורט והשפעותיו על בני נוער, אלימות בספורט והשפעתה על בני נוער ועוד מגוון רחב של נושאים המאפשרים לכם לקשר את תחומי הספורט השונים לתחומי חברה ו/או להתמקד בתחום הספורטיבי בלבד.

יחד עם זאת, חשוב לציין שמקורות המידע בעברית לצרכי כתיבת עבודת סמינריון בספורט וחברה הינם "דלים" בהשוואה לעבודות סמינריון בתחומים אחרים ולכן בחירת הנושא חייבת להיעשות בהתאם למחקר מקדים אותו ביצעתם בכל הנוגע לכמות והיקף החומר העומד לרשותכם לצורך כתיבת העבודה. חשוב לציין שבניגוד לעבודות סמינריון אחרות, עבודת סמינריון בספורט וחברה אינן משלבות בתוכן חלק מעשי, כאשר תוכן העניינים של העבודה מסתכם בהסקת מסקנות והעלאת נושאים לדיון בהמשך לעבודה.

בדומה לכל עבודה סמינריונית אחרת, גם עבודת סמינריון בספורט וחברה חייבת לכלול בתוכה פרק מחקר וממצאים מקיף המרכז בתוכו את כלי המחקר באמצעותו נערכה העבודה ואת ממצאי המחקר בהתאם לנושא הכללי של העבודה.

עבודת סמינריון בספורט בחברה היא ברוב המקרים עבודה בהיקף של 30-40 דפי מדפסת (A4), ועל מנת להפוך אותה לעבודה בעלת ערך מוסף לסטודנט בתחום מקצועות הספורט, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לכתוב אותו על נושא הקרוב לליבו בתחום הספורט המקצועי אותו הוא לומד.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן