בלוג

כל מה שרציתם לדעת על קורס מדריכי חדר כושר בזמן הקורונה

קורס מדריכי חדר כושר אונליין יכול להיות פתרון נהדר עבור תקופת הקורונה. בזכות האפשרות הטכנולוגית של קורס מדריכי חדר כושר בזום, גברים ונשים בטווח רחב של גילאים יכולים למצוא לעצמם תעסוקה ואופק לקריירה. עם זאת, יש מטבע הדברים הבדלים רבים בין הכשרת מאמנים בזמן הקורונה לבין תוכנית להכשרה כזו בשגרה שאין בה מגפה מדבקת.

 איך מקיימים קורס חדר כושר בזמן הקורונה?

הסוד של קורס חדר כושר בזמן הקורונה הוא לשלב עד כמה שאפשר בין הלמידה מרחוק לבין הפעילות העצמאית. בשביל שהתלמידים שלומדים בקורס יהפכו לאחר מכן למאמנים, הם נדרשים לנסות בעצמם את התרגילים. לכן, הקורס משלב בין למידה מרחוק על בסיס הזום לבין סרטוני הדגמה שונים.

בזכות סרטוני ההדגמה, התלמידים יכולים להמשיך להתאמן ולעבוד על התרגיל גם אחרי שהשיעור מסתיים. בהמשך, כל שנותר הוא להעביר את הסרטונים למרצים כדי לקבל פידבק. כך הסטודנטים של בית ספר למקצועות הספורט משלימים את התהליך יחסית מהר ועם מינימום מגבלות.

 מה היתרונות ומה החסרונות?

היתרונות של קורס מאמני כושר אונליין הם שניתן לבצע אותו מכל מקום, בכל זמן ובלי לצאת מהבית. אלו יתרונות שרלוונטיים כל השנה והם מקבלים משנה תוקף בזמן קורונה, כי המשמעות היא מינימום סיכון להידבקות והדבקה.

החיסרון הוא שלא פוגשים באופן אישי את המרצים ואין שום מגע פיזי עם הגוף. בגלל שאימון בחדר כושר בסופו של דבר אמור להישען על מגע מן הסוג הזה, זה עלול להפוך לחיסרון משמעותי. אבל כדי להתגבר עליו, המרצים מבצעים את השיעורים אונליין בצורה ייחודית ומתחשבת.

 איך השיעורים מתבצעים אונליין?

שיעורים אונליין בדרך כלל מתבצעים כאשר המרצה עצמו נמצא בחדר כושר או בחדר אחר שמתאים לכך. בחדר הזה יש את האביזרים הנדרשים כדי ללמד את המאמנים לעתיד, מה גם שהוא בנוי להעברת שיעורים מרחוק מבחינת אקוסטיקה ומרחק הצילום.

בנוסף, חשוב מאוד שהשיעורים יתבצעו באופן מקוון תוך כדי העברת כמה שיותר סרטוני הדגמות עבור התלמידים. כאשר התלמידים מקבלים הזדמנות להתנסות בעצמם בתרגילים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יידעו גם איך להעביר את החומר הלאה.

מה לומדים בקורס מדריכי כושר?

קורס מדריכי כושר מכל סוג כולל בתוכו לימודי ספורט ונושאים כגון פיזיולוגיה, מתיחות, הבדלים בין סוגי אימונים, מושגי אירובי ואנאירובי, היכרות עם סגנונות ספורטיביים, אורתופדיה, אנטומיה, פציעות ספורט, אביזרי ספורט, המלצות לפעילות גופנית עבור גברים ונשים צעירים או מבוגרים וכן הלאה.

כמו כן, קיימות הרצאות העשרה על ביטוח למאמנים ושיווק המקצוע ברשתות החברתיות.

איפה אפשר לעבוד כאשר הקורס מסתיים?

בסופו של דבר, הכשרת מאמנים בזמן קורונה מיועדת על מנת שהבוגרים יסיימו את התקופה כאשר הם מוכנים להשתלב בשוק העבודה. בשביל להשתלב בשוק העבודה, המתאמנים יכולים למשל להציע את עצמם כשכירים בחדרי כושר או לפתוח עסק עצמאי. כמו כן, רבים מבין בוגרי הקורסים משלבים בין עבודה בחצי משרה בשעות היום לבין אימונים בחדרי כושר בשעות אחר הצהריים או הערב.

כמובן שהשתלבות מהירה בשוק העבודה מותנית בהתמודדות מוצלחת עם תקופת הקורונה. אבל בינתיים, הקורסים שמציעים את ההכשרה מצליחים לענות על הציפיות ורשימת היתרונות שלהם אפילו עולה על החסרונות.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן