בלוג

הכירו את הציוד הנדרש למאמן אומנויות לחימה

אומנויות לחימה הן לרוב משהו שזכור לנו מהילדות במסגרת החוגים של אחר הצהריים, או מתקופת קרב המגע שבצבא. הן מאפשרות למידה מעמיקה ומשלבות ריכוז, משמעת ופעילות ספורטיבית בריאה ומועילה. רבים מתרשמים ומחליטים להצטרף לעולם אומנויות הלחימה ולהפוך למאמנים ומדריכים, מה שאומר שבדרך כלל הם יצטרכו לרכוש ציוד רב שישמש אותם באימונים עם לקוחותיהם.

אגרוף

אגרוף הפך לנפוץ מאוד בקרב מתאמנים רבים השואפים לשפר סיבולת לב ריאה, מסת שריר וכושר גופני. מלבד זאת, ההיבט של ההגנה העצמית משחק תפקיד חשוב באומנות הלחימה הזו. לכן, כל מאמן אגרוף העוסק באגרוף מוכרח להחזיק בציוד אגרוף מלא, הכולל כפפות אגרוף מקצועיות השומרות על פרקי האצבעות, שק אגרוף רצפתי המשמש בעיקר לתרגילי בעיטות, קסדת מגן וכפפות הגנה שנועדות לספוג את האגרופים. יש לזכור כי רכישת ציוד מקצועי מביאה בדרך כלל גם לתוצאות גבוהות יותר, לכן לא מומלץ להתפשר על ציוד האגרוף.

בטיחות מעל הכול

כל מי שחפץ בהרשמה לקורס מדריכי אומנויות לחימה או מי שמתעסק באומנויות לחימה ביומיום שלו, יודע שהגנה ובטיחות הן ערך עליון. המתאמנים שמים את מבטחם ובריאותם במאמן שלהם, ולכן יש לדאוג לסביבה מוגנת. הציוד הנדרש המוביל לכך כולל מגני ראש, השומרים על הגולגולת ומונעים סיכוי לזעזוע מוח כתוצאה מהאימון, שיכולים להיות עשויים מבד או מגומי קשיח. כמו כן, על מנת להעניק הגנה מלאה לראש, על המאמן להחזיק גם במגני שיניים העשויים מפלסטיק או סיליקון, שנועדו להגן מפני פגיעות לסת ושיניים. לכל מגדר יש את ההגנה שלו, ולכן יש גם מגן לחזה עבור נשים וגם מגן אשכים לגברים.

חדר כושר אישי

אנשים רבים המבקשים להתחיל להתאמן באופן קבוע, מתקשים למצוא את המסגרת הנכונה להם, שכן מנוי לחדר כושר לעיתים לא יהווה את הפתרון האולטימטיבי, מחשש שלא יתמידו. מאמן אישי בדרך כלל מביא לתוצאות מהירות יותר ומוודא כי המתאמן שומר על שגרת אימונים קבועה. לכל מאמן אישי נדרש ציוד כושר, הכולל גומיות, משקולות, מזרן אימון וגם מיטת כושר, המשמשת לתרגילים שונים. מאמן המחזיק במיטת כושר פותח עולם שלם של תרגילים מגוונים שניתן לבצע עליה, ולכן מדובר בנכס של ממש.

השקיעו במתאמנים שלכם

בסופו של דבר, בין אם מדובר במאמן אומנות לחימה משולבת או מאמן כושר, חשוב להשקיע במתאמנים על ידי השקעה ברכישת אביזרי ספורט וציוד מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. כל עוד מספקים להם את ציוד ההגנה הנחוץ ואת האמצעים הטובים ביותר עבורם להגיע לתוצאות הרצויות, תדמיתכם כמאמני כושר ואומנויות לחימה יתרמו להצלחתכם ולצמיחתו של העסק העצמאי שלכם. ציוד איכותי יגרום למתאמנים לסמוך עליכם ולהשקיע מעצמם יותר. לכן, אין ספק שמדובר בהשקעה ארוכת טווח שמחזירה את עצמה בקלות.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן