בלוג

להפוך תחביב ספורט למקצוע – קורס מדריכי כושר

אתם מחכים כל היום כדי להגיע לחדר כושר ולהתאמן? מרגישים כבר מאמני כושר בעצמכם, מחלקים עצות ועוזרים למתאמנים לידכם? קחו את עצמכם כמה צעדים קדימה והפכו את האהבה שלכם לתחום הכושר ואת הכיף לייעץ ולעזור לאחרים למקצוע. היום יותר מתמיד ישנה מודעות לחשיבותה של פעילות גופנית ורבים רואים באימונים בחדר כושר את הפעילות הגופנית העיקרית באמצעותה הם שומרים על כושר. לכן, מדריכי כושר הפכו להיות מבוקשים, ונראה כי הביקוש רק ילך ויגדל. אנו בבי"ס למקצועות הספורט מציעים קורס מדריכי כושר מקיף שיתן לכם את כל הבסיס, תיאורטי ומעשי, לעסוק בתחום באופן רשמי ומקצועי.

למי מתאים קורס מדריכי כושר?

הקורס מתאים לכל מי שעבר את גיל 17 שיש לו ניסיון של שנה לפחות באימון בחדר כושר, שמביא אישור רפואי על כך שבריאותו תקינה. בנוסף אנו גם מקיימים ראיון קבלה על מנת לוודא שאתם אכן מתאימים.

מה כוללת תכנית הלימודים של הקורס?

קורס מדריכי חדר כושר כולל שילוב בין לימודים תיאורטיים ללימודים מעשיים. אנו רואים בבסיס וביסודות חלק חשוב לא פחות מן העבודה המעשית. חשוב לנו שתבינו מדוע תרגיל צריך להתבצע בדרך מסוימת, שתוכלו גם להסביר למתאמן ולענות לו על שאלות אם יש. לכן, הקורס כולל לימודי אנטומיה ופיזיולוגיה, כושר גופני הן במצב בריא ובהן במצב של חולי, פציעות ספורט שהכרחי שתכירו היטב בתור מדריכי כושר וגם נושא תזונה. בנוסף לבסיס תלמדו איך לבנות תכנית אימון ועל תורת הכושר הגופני בכלל, קינזיולוגיה, לימוד תרגילים. תלמדו ותתרגלו אימונים מסוגים שונים: אירובי, כוח וגם אימון קטינים. חלק מהלימודים הוא התנסות מעשית בחדר כושר, כולל העברת אימונים אישיים, הכל בליווי מאמנים בכירים.

קורס מדריכי כושר

האם קורס מדריכי כושר כולל נושאים נוספים מעבר ללימודי אימון?

כן. במסגרת הלימודים תעברו גם קורס עזרה ראשונה. תפקידו של מאמן כושר מוסמך הוא בין היתר להגיש עזרה ראשונה בשעת הצורך. לכן קורס עזרה ראשונה מהווה חלק בלתי נפרד מתכנית הלימודים ומהווה תנאי לסיום הקורס וקבלת תעודה. בנוסף תקבלו גם הרצאות העשרה בנושאים הנלווים לעבודתו של מדריך כושר, במיוחד העוסק בכך באופן עצמאי: נושא הביטוח למאמנים, שיווק ברשתות חברתיות ונושא פתיחת עסק

מה מקבלים בסיום הקורס?

הקורס מקנה לכם תעודת מדריך חדר כושר מטעם מנהל הספורט במשרד התרבות המדע והספורט ומטעם ביה"ס למקצועות הספורט.

מה קורה עם סיום הקורס?

לאחר סיום קורס מדריכי כושר אתם מוזמנים לצאת לדרך החדשה שבקורס קיבלתם את הכלים לבנייתה. כדי להעמיק את הניסיון שלכם ואת הידע שרכשתם בקורס, תוכלו לעשות סטאז' להתנסות מעשית דרך ביה"ס. בנוסף, אתם מוכנסים למאגר בוגרי ביה"ס וכך מקבלים הצעות עבודה מחדרי כושר ומועדונים שונים. מה גם, שתוך כדי תרגול מעשי במסגרת הלימודים הנעשה בחדר כושר תוכלו להכיר נפשות פועלות בתחום ולהתחיל לבנות את בסיס הקשרים שלכם באופן עצמאי.

למידע נוסף אודות מועדי הקורסים שלנו

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן