בלוג

מדרסים אורתופדיים לעוסקים בענפי הספורט

מי שלא קיבל מרשם והפנייה, סביר וכלל לא ידע שהוא צריך מדרסים או הבין את יכולות ויתרונות המדרסים עבורו. כיום אין זה סוד וכולנו יודעים, שכל המשתמשים במדרסים רק מיטביים עם עצמם ועם כפות רגליהם, בעיות גב וכאבים שונים אחרים.

מדרסים כיום

תודות לכל ההתקדמות בענפי הרפואה לצד ההתקדמות באביזרים המשפרים את רמת חיינו, כיום מדרסים אורתופדיים הם מצרך נדרש עבור כל העוסקים בספורט. עיסוק בספורט אומר עיסוק גופני המעמיד אותנו (לרוב) על הרגליים והגוף נמצא בתנועה.

העיסוק בספורט עצמו, מגביר את הכאבים ויוצר בעיות – חלקן עכשוויות וחלקן יתגלו בעתיד הרחוק יותר – כי בכל זאת אנחנו מאמצים את הגוף. אין ספק כי ספורט הוא דבר בריא והוא מומלץ לכל אחד ואחת מאיתנו אך הכל שאלה של איזה סוג ספורט והאם מבצעים אותו באופן נכון וככזה שלא יפגע בנו בעתיד.

אז מה ניתן לעשות?

הדבר הכי חכם, שתוכלו לעשות הוא לגשת באופן הכי מיידי שאפשר ולהתאים לעצמכם מדרסים. המדרסים רק ישפרו את רמת חייכם ואת הביצועים שלכם כי כולנו יודעים, ששכל שיותר נוח לנו אנחנו פועלים נכון יותר וטוב יותר וככל שזה קשור לספורט הרי שמדובר באביזר הכרחי – במיוחד למי מאיתנו הספורטאים אשר חווה בעיות אורתופדיות שונות.

תפקידי המדרס

שיפור יציבת האדם – באמצעות מילוי החלקים שאינם נתמכים על ידי הנעל וזאת תודות לשמירת המדרס על מנח ישר.

תיקון מנח כפות הרגליים – האופן בו כף הרגל שלנו מונחת משפיעה על היציבות, המפרקים ועל ההליכה עצמה. כאשר מדובר בעיסוק בספורט, מדובר בתיקון אקוטי.

איזון – כאשר ישנם אזורים בהם ישנם לחץ יותר מאשר אחרים, המדרס יתקן ויפזר את הלחצים האלו וכך יופחת העומד באזור הכואב.

לסיכום

ככל ואתם עוסקים בספורט, אחד הדברים הכי טובים, שאתם יכולים לעשות למען עצמכם הוא לגשת אל חנות אורטופדיה (או לרכוש באופן עצמאי), ולקבל הפנייה להכנת מדרסים. מדרסים אורתופדיים הם סביר להניח מה שיעזור לכם ללכת טוב יותר, להרגיש טוב יותר ואף לשפר את הביצועים שלכם. הדבר הכי חשוב הוא לדאוג להתאמת מדרסים נכונה וכאלו שאכן יעשו את העבודה וגם יתאימו לנעליים אותן אתם נועלים.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן