בלוג

פילאטיס לעיצוב וחיטוב הגוף – כל מה שצריך לדעת

כדאי לשלב פילאטיס בכל שגרת אימונים
קורס פילאטיס מכשירים פותח לכל אחד פתח לעולם של בריאות טובה יותר. הבריאות הטובה הנובעת מאימוני הפילאטיס, היא אינה חד ממדית כמו של אימונים אחרים בעולם הכושר. אימוני ריצות ארוכות למשל, שמים דגש אדיר על פיתוח סיבולת לב ריאה, אך מזניחים את הברכיים שעשויות להיפגע אצל חלק מהמתאמנים. אימוני שחייה הם בריאים לברכיים, אך אין להם כמעט השפעה על מניעת דלדול עצם, ולכן הם לא מושלמים עבור אוכלוסייה מבוגרת.

הפילאטיס לעומת אימונים אחרים, עובד על מגוון עצום של תחומים. שיעורי פילאטיס כוללים בין השאר עבודה על שרירי ליבה, כוח גס, סיבולת, וגמישות. כך שהתוצאה הסופית היא מתאמן עם יציבה איכותית, פחות סיכוי לפציעות, וכוח מתפרץ. מסיבות אלו, קורס פילאטיס מכשירים הוא משהו שכל מתאמן צריך לחשוב על לנסות, בין אם מדובר על מרים משקולות, אצן, או אדם מבוגר השואף להתאמן אך ורק לשם שמירה על בריאותו.

היתרונות של פילאטיס לעיצוב וחיטוב הגוף

עבור מתאמנים רבים, הסיבה העיקרית ללכת לחדר הכושר היא אסטטית בעיקרה. עיצוב וחיטוב הגוף הפכו לנחשקים ביותר, וקיימים אין ספור מומחים בזכות עצמם הממליצים לאנשים כיצד להגיע ליעד הנכסף. לאימון פילאטיס יש יתרונות רבים לעיצוב וחיטוב הגוף. יתרונות אלו כוללים בין השאר:

עבודה על קבוצות שרירים ממוקדות

מתאמנים רבים חושבים שעל ידי עבודה על קבוצת שריר ספציפית, יהיה ניתן להעלים שומן מאותו אזור. מדובר אמנם בטעות, אך אימוני פילאטיס מכשירים יוכלו להביא למיצוק וחיטוב אזור גופני דרך חיטוב השריר עצמו, מה שיוביל לשיפור המראה הכולל של האזור.

עבודה על כלל סוגי סיבי השריר בגוף

השרירים בגוף האדם מורכבים משני סוגי סיבים, אדומים ולבנים. הסיבים האדומים מופעלים בעיקר כאשר יש צורך בפעילות אירובית ארוכה, ואילו הסיבים הלבנים מיועדים לפעילות למשך זמן קצר בעצימות גבוהה. אימון פילאטיס איכותי, יעבוד על שני סוגי הסיבים, ולכן יהיו לו תוצאות עיצוביות טובות יחסית.

תהליך איטי אך יעיל

אימוני פילאטיס, בין אם מדובר על פילאטיס מזרן או פילאטיס מכשירים, הם אימונים אשר שמים דגש על עבודה נכונה ובריאה. אימוני פילאטיס אולי לא יביאו לתוצאות עיצוביות תוך זמן קצר במיוחד, אבל השינוי שהם יעשו יהיה בריא יותר, ויחזיק לזמן ארוך יותר. השילוב של שריפת שומנים, יחד עם פיתוח שרירים צורכי קלוריות, הופך את הפילאטיס למושלם לחיטוב ועיצוב.

ניתן להפוך את האהבה לפילאטיס למקצוע

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים, מאפשר לקחת את האהבה לשיעורי פילאטיס, ולהפוך אותה למקצוע של ממש. בית הספר למקצועות הספורט מציע קורס פילאטיס, שיהפכו אתכם למאמנים מיוחדים, עם שילוב של הבנה פיזיולוגית עמוקה, ויכולת להתאים אימון לכל קבוצה, בכל גיל ובכל רמת כושר.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן