בלוג

חשיבות הפעילות הגופנית בהליך ניקוי רעלים

פעילות גופנית היא חלק משמעותי בכל תכנית של ניקוי רעלים. בזכות פעילות גופנית, נוצרים תנאים אידיאליים המאפשרים לגוף לנשום, להימתח, להיות בכושר וכמו כן לסלק רעלים על ידי הזעה. כאשר מבצעים פעילות גופנית, מומלץ לשתות הרבה מים. ההמלצה היא לבצע פעילות כזאת בחדר כושר בו יש מכשירי ספורט מגוונים שיכולים לעבוד על כל מיני שרירים בגוף החל משרירי גב, ידיים ועד שרירי רגליים וחיזוק רצפת האגן.

כאשר נמצאים בחדר הכושר, ניתן להיעזר במדריך חדר כושר. מדובר על אדם עם מומחיות ומקצועיות בכל הקשור לכושר גופני. מדריך חדר כושר ידריך אתכם ויגיד לכם כיצד להשתמש במכשירי הכושר הנמצאים בחדר הכושר. כמו כן, הוא יכול גם להמליץ לכם על תכנית אימונים המותאמת עבורכם בהתאם לרמת הכושר הגופני שלכם.

מדוע חשוב לבצע פעילות גופנית בכל גיל?

באמצעות פעילות גופנית, ניתן לסייע לבלוטת הלימפה והכבד להתנקות. מעבר לכך, פעילות כזאת יכולה גם לתרום רבות למערכת העיכול ומדוע? כי לפני כל פעילות גופנית, אנו מבצעים נשימות עמוקות ושאיפות. אלו מסייעות למערכת העיכול לעבוד בצורה טובה יותר וכמו כן גם עוזרות לניקוי הריאות.

ניקוי רעלים מהגוף

כפי שהוזכר לעיל, פעילות גופנית היא אחת הדרכים לניקוי רעלים מהגוף. דרך נוספת היא באמצעות שתיית שייקים לניקוי רעלים. מדובר על שייקים בריאים שייסעו לגוף בפינוי הרעלים וגם יתרמו לתהליך של ירידיה במשקל. השייקים מכילים רכיבים המחזקים משמעותית את מערכות הניקוי בגוף והם עם ריכוז גבוה של ויטמינים ומינרלים.

יש כל מיני פירות וירקות שהינם בעלי ערך גליקמי נמוך ומכילים חומרים שממריצים את תהליך ניקוי הרעלים. אלו שייקים המבוססים על מרכיבים כמו, תרד, חסה, קייל, סלק, לימון, פטל אדום, אוכמניות, תותים ועוד. חיפוש בגוגל יניב לכם המון מתכונים לשייקים בריאים שתוכלו להכין בבית. לפני שאתם מתחילים תהליך ניקוי רעלים עם שייקים, מומלץ להתייעץ עם רופא ונטורופת. אם אתם לא בטוחים כיצד לבצע את תהליך הניקוי ואיזה שייקים לצרוך, תוכלו להשתתף בסדנאות ניקוי רעלים המתקיימות בכל הארץ.

סוגי פעילות גופנית לניקוי רעלים

תוכלו לבחור בפעילות אירובית עדינה. מדובר על פעילות מומלצת לניקוי רעלים. היא משפרת את תפקוד הריאות ומגבירה את קצב הלב. דוגמאות לפעילויות אירוביות מומלצות הן, רכיבה על אופניים, שחייה, ריצה והליכה. גם קפיצה על טרמפולינה יכולה להיות יעילה במיוחד לניקוי רעלים, שכן היא מאפשרת גירוי מצוין למערכת הלימפה. נסו לבחור את הפעילות הגופנית המתאימה לכם ותרגלו 20 דקות פעמיים עד שלוש בשבוע.

יתרונות של פעילות גופנית

אם תתמידו בביצוע פעילות גופנית, תוכלו עם הזמן להנות מהיתרונות הבאים:
תרגישו שקל לכם לנוע, תשנו טוב יותר, תרגישו אנרגטיים וחזקים ותשמרו על משקל בריא.
בנוסף ליתרונות הפיזיים שתחוו, תוכלו גם להרגיש ביתרונות הקשורים לבריאות הנפש בהם, ירידה במתח והפחתה של מצבי דיכאון וחרדה.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן