בלוג

הקשר בין אימון אישי לבין כושר גופני

הקשר בין אימון אישי לבין כושר גופני, טמון בנראות הפנימית שלנו ובאין שאנו נראים כלפי עצמנו. לעיתים, המראה היא זאת שמשקפת את הנראות הכללית שלנו וכשאנו חשים בטחון עצמי מבחינת מראה חיצוני ומבחינת דרך חיינו, אנו יכולים להצליח בכל דבר. למעשה, תכנית אימון אישית די דומה לכושר גופני, שהרי בשתי תכניות אלו, אנו יושבים עם מאמן אשר מגדיר לנו תכנית על פי אורח חיינו ולפי השאיפות שלנו.

איך זה עובד?

נתחיל באימון אישי. תהליך של אימון אישי הוא למעשה כלי חיוני ליצירה של פריצת דרך משמעותית המתאימה לכל אדם הנמצא בצומת דרכים בחייו או לאדם המעוניין לשנות את דרך חייו ולהגשים מטרות שונות. למעשה, ניתן לראות כי אימון אישי מתאים גם אנשים אשר מרגישים סוג של "תקיעות בחיים", אם זה מבחינת קריירה, זוגיות, שגרה משעממת ועוד. אימון אישי הוא תהליך אינדיבידואלי בו מגיעים לפגישה ראשונית עם מאמן אישי והוא מברר מהם ערכיו, עמדותיו וחוזקותיו של המטופל ודרך שיחה זאת הוא מזהה מהם המכשולים המונעים ממנו להגיע למטרותיו ולשאיפותיו בחיים.

במהלך הטיפול המאמן נותן כלים למטופל, על מנת להפיק את הפוטנציאל הטמון בו ומגלה לו כיצד לפרוץ דרך. חשוב לציין כי אימון אישי הוא טיפול קצר מועד והוא אינו מתמקד בעברו של המטופל ביחס לטיפול פסיכולוגי, אלה מדובר בכמה מפגשים בודדים- לרוב בין 10-15 בהם המתאמן והמאמן מוצאים תשובות ענייניות לבעיות המהוות מכשול למימוש הפוטנציאל האישי של המתאמן. במהלך הטיפול מגדירים מטרות, בנונים תכניות ומקבלים כלים רבים להמשך הדרך.

אימון אישי גופני, איך זה עובד?

אימון גופני, הוא ללא ספק אחד הדברים הטובים ביותר לגוף ולנפש. מעבר לכך שפעילות גופנית יעילה לשמירה על משקל גוף תקין, היא יכולה למנוע מחלות רבות וכאבים רבים שנוצרים עקב תנועות לא נכונות שמבצעים במהלך היום כמו- ישיבה לא נכונה, עמידה מרובה ועוד. למעשה, פעילות גופנית יכולה למנוע כאבי גב וכאבים שונים, כך שהקפדה על פעילות גופנית יכולה להועיל לכם רבות.

כיום, ניתן לראות מאמנים אישיים רבים בתחום הפעילות הגופנית אשר מציעים תכניות אימון פרטניות אחד על אחד או בקבוצות, הכוללות ריצה בפארקים, פעילות בחדרי כושר ובמתחמים שונים ואפילו מאמנים אישיים אחד על אחד בבית המטופל. דבר זה נעשה פופולרי בשנים האחרונות ונראה כי אנשים רבים מבינים את היתרונות הרבים הטמונים בפעילות גופנית ומבצעים זאת בתדירות גבוהה על ידי מאמנים אישיים או בחדרי כושר.

למעשה, ניתן לראות כי יש קשר ישיר בין הרגשה פנימית, בה הנכם מרגישים כי כל מטרותיכם ושאיפותיכם מתגשמים לבין פעילות גופנית, כך שמטרותיהם להקנות לכם אורך חיים בריא לצד סדר וארגון מופתי, מה שיקנה לכם ביטחון עצמי בשגרת היום יום.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן