בלוג

אימוני משקל גוף עם רצועות TRX

אימוני משקל גוף עם רצועות TRX

רצועות TRX הן רצועות כושר המאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות עליהם נרחיב בעמוד שלפניכם

מגוון רחב של אימונים

אימון באמצעות רצועות טי אר אקס, יכול להתאים לכל אחד ואחת מביניכם, ילדים, בנו נוער ומבוגרים כאחד. בנוסף, חשוב לציין שאימוני TRX מבוססים על מגוון רחב של תרגילים, מורכבים ופשוטים כאחד, שכל אחד מהם מפעיל את שרירי הליבה בגוף שהם למעשה השרירים המייצבים. בנוסף, תרגילי האימון באמצעות רצועות trx נועד לשיפור מתמיד של מרכיבי הכושר הגופני, לרבות, סיבולת לב – ריאה, קורדינציה, שיווי משקל, גמישות, כוח מתפרץ ועוד. חשוב לציין שדרגת הקושי של התרגילים נקבעת בהתאם לשינוי הזווית של הגוף והגברת הקצב בו אתם מבצעים את התרגילים השונים. כמו כן, דרגת הקושי מתשנה בהתאם לסוג המשטח עליו אתם מתאמנים.

ניתן לבצע את האימון כמעט בכל מקום

יתרון מרכזי נוסף הקשור לאימוני רצועות TRX טמון בעובדה שניתן לקיים את האימון הפונקציונאלי כמעט בכל מקום, כאשר את הרצועות עצמן ניתן לקבל לכל אלמנט יציב כגון: עץ, פרגולה, עמודי בטון ואפילו לדלת באמצעות רצועות trx לדלת בשילוב אביזר נוסף הידוע בשם DOOR ANCHOR.

לא דורש מקום אחסון

בניגוד לציוד כושר אחר כמו משקולות, מוטות, ספות כושר ועוד, ציוד כושר זה מחייב אתכם למקום אחסון, את רצועות ה-TRX, תוכלו לשאת אתכם לכל מקום בתוך תיק רשת ייעודי או כל תיק קטן אחר. הרצועות trx מקוריות מגיעות באורך של 2.5 מטר ומשקלן נע בין 700 ל-800 גרם בלבד.

מניעת פציעות מיותרות

אימון רצועות טי אר אקס הוא אימון פונקציונאלי בהגדרתו, והוא מסייע בין היתר במניעת פציעות גוף לא רצויות בכל פעילות יומיומית שגרתית או בכל פעילות ספורטיבית אחרת אותה אתם מקיימים. כמו כן, הרצועות מיועדות לצרכי ביצוע תרגילי מתיחה התורמים לגמישות השרירים וגם לצרכי ביצוע של תרגילי שיקום.חשוב לציין שאת אימוני ה-TRX ניתן לבצע בקבוצות או באופן עצמי, כאשר קיימת חשיבות רבה לקבלת הדרכה מקצועית מטעם מאמני כושר שעברו קורס בתחום האימון הפונקציונאלי באמצעות רצועות TRX.

רצועות TRX – איך הכול התחיל?

TRX הם ראשי תיבות של TOTAL BODY RESISTANCE EXERCISES, כלומר, תרגילים כנגד משקל הגוף. את האימון באמצעות רצועות המציא חייל בקומנדו האמריקאי שביקש לפתח את הכושר הגופני שלו בהתאם למגבלות המקום והציוד שעמד לרשותו, כאשר את הרצועות הוא ייצר לעצמו מחגורת מכנסיים ובד של מנצח.

לאורך השנים, הרצועות פותחו ושוכללו וכיום תוכלו לרכוש לעצמכם רצועות TRX מקוריות המיוצרות מחומרי גלם איכותיים המותאמים לאופי השימוש בהן. חשוב לציין שכאשר רוכשים רצועות טי אר אקס חשוב לוודא שמדובר ברצועות מקוריות ולא להתפתות לחיקויים המשווקים במחירים מוזלים יותר, וזאת מכיוון שהן עשויות להיות מיוצרות מחומרי גלם פחות איכותיים והשימוש בהן עשוי להוביל לפציעות גוף במידה והן ייקרעו.

לשאלות והרשמה השאירו פרטים

    דילוג לתוכן