צפון (עפולה) מרכז (תל אביב) דרום (אשקלון)
טופס הרשמה
img
הכשרת מאמני כושר על ידי מדריך מוסמך

עולם הכושר קורץ לאנשים רבים המעוניינים לפסל את גופם, לרדת במשקל או לפתח מסת שריר. עבור חלק מאנשים אלו מדובר באורח חיים ואצל חלקם מדובר באהבה עזה לתחום הכושר והרצון לעסוק בו באופן עצמאי. 

להרחבה
img
5 טעויות של מדריכים מתחילים בחדר כושר - מאת: צוות פיטנס ג'ובס

אז סיימת קורס מדריכי חדר כושר. השקעת שעות וימים, שרדת את לימודי הפיזיולוגיה, צלחת בקושי את לימודי האנטומיה ועברת את המבחן המעשי. ועכשיו מה? קבלו סקירה מהירה על טעויות נפוצות שעושים בוגרי קורס מדריכי חדר כושר.

להרחבה
img
קורס סקיפרים - להעלות את האדרנלין!
כל אדם, בלי קשר לגילו או לתחומי העניין שלו, צריך להיות פעיל מבחינה ספורטיבית – אף על פי שבפועל אנחנו רואים שרוב האנשים אינם מתאמנים בתדירות ובעצימות הנדרשת.
להרחבה
img
חג שבועות - חוגגים בלי לספור קלוריות \ מאת: טל גפני

חג השבועות מביא איתו סימני קיץ ורעננות. עבור רבים, הלבוש הקצר והבריכות הנפתחות מעלות את העיסוק באוכל, בדיאטה ובקלוריות.  חג השבועות איננו מוסיף או עושה חסד לעניין.  אבל האמת היא, שאין לכך הצדקה. ראשית, יש לזכור שמדובר בחג קצר יחסית. כך שמי שמקפיד לאכול בריא ולהתאמן בימי חול אין סיבה שלא יוכל ליהנות ממטעמי החג. שנית, במקום לשים דגש על קלוריות אני מציעה לכם להתמקד ולאמץ הרגלים בריאים יותר המתאימים לכל ימות השנה:

להרחבה
img
הנדסת המרחב - מאת: מיכאל סון

אחד הדברים הראשונים שמלמדים בשיעור אנטומיה בקורס מאמני חד"כ  הם שלושת מישורי תנועה – סגיטלי, פרונטלי וקורונארי.

כשאתה צובר נסיון, אתה גם לומד ומבין  ששרירים, או ליתר דיוק, סיבי השריר מסתדרים בהתאם לצורך לייצב את הגוף אל מול כוחות כוח המשיכה ואף "מחליפים" את תפקידם ואת כיוון תנועתם. בשפה עממית – שרשרת תנועה פתוחה/סגורה.

להרחבה
img
תקשורת עם המאמן - מאת: יובל לבסקי

רוב העימותים הקיימים סביבנו נובעים מתקשורת לקויה. תקשורת לקויה מובילה לאי הבנה שמעוררת רגשות קשים ומובילה להתנהגות כתגובה. ההתנהגות מחזקת את אי ההבנה והעימות הולך ומתפתח...

להרחבה
img
סדנת טייפינג (חבישות קינזיולוגיות)

שיטת הטיפול בטייפ הקינזיולוגי הינה שיטה ייחודית המאפשרת טיפול בטווח רחב של פציעות ללא סיכון ותוך יעילות משמעותית בשיפור תהליך ההחלמה. ייחודה של החבישה באמצעות הטייפ הקינזיולוגי היא השמירה על תנועתיות המטופל. שמירה על טווחי תנועה גדולים אך לא מזיקים תוך תמיכה בפעילות מפרקית ושרירית מאפשר החלמה ותהליך שיקומי קצר יותר ותוצאות טובות יותר. כל זאת מכיוון שהתנועתיות מונעת הידבקויות של רקמת חיבור ותהליכי ניוון ואטרופיה.

להרחבה
img
הכינו את גופכם לקיץ - דבר המאמן \ מאת: יוני אלפורט

הקיץ בפתח ושלל הסיסמאות על "גזרה חלומית", "קוביות בבטן" או "גוף מוצק וחטוב" שוטפות את העיתונים, המגזינים והרשתות החברתיות. בואו נעמיד דברים על דיוקם: מי שרוצה לקטוף פירות של פעילות גופנית ותזונה נכונה יחד היה צריך להתחיל בסתיו! להגיע למכון כושר חודש וחצי לפני הקיץ ולצפות תוצאות מידיות עשוי להיות מאכזב למדי. להזכירכם, לעשות כל יום 30 דקות כפיפות בטן לא יעזרו במידה רבה  על מנת  לפתח "קוביות"...

להרחבה
img
איך קערת הפסח מלמדת אותנו תזונה בריאה? - מאת: צרי בריקנר

 בעולם הדיאטות, הכושר והחיטוב, סדר פסח נחשב למעין אירוע טראומתי כמעט – כמות האוכל, היין והיושבנות א-לה-כולנו-מסובין איננה עומדת בקנה אחד עם רוב ההמלצות שלנו כאנשי אורח חיים בריא... 

להרחבה
img
גמישות- הגדרה, גורמים ודרכים לשיפור - מאת: רן מגן

גמישות (flexibility) מוגדרת כיכולת מפרק בודד או מס' מפרקים לנוע במלוא טווח התנועה האפשרי בצורה חופשית ללא תחושת כאב או פציעה ומהווה אחד ממרכיבי הכושר הגופני החשובים בהקשר הבריאותי. טווח התנועה (range of motion) במפרק נמדד בסנטימטרים או במעלות והינו הטווח בו מתקיימת תנועה במפרק.

להרחבה
שם:
טלפון:
דוא"ל:
מעוניין לקבל מידע לדוא"ל
hp_button hp_button hp_button hp_button hp_button
נגישות
הגדלת טקסט
הקטנת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA